Opći uvjeti poslovanja

1. Uvod

Putnička agencija „Suzy-tours,“ smještena na adresi Slavka Nikolica 51, Krk (u daljnjem tekstu: „Agencija“), posreduje u pružanju usluga smještaja, rezervirajući iste u ime vlasnika nekretnina i djelujući kao njihov posrednik.

SUZY - TOURS
Ulica Slavka Nikolića 51, Krk
HR ID KOD:HR-B-51-08010402300
PDV ID: HR08608011861
MBS: 92703712
Voditeljica: Suzana Romanić


2. Rezervacija i plaćanje

Zahtjevi za rezervaciju smještaja mogu se podnijeti elektronički ili osobno u Agenciji. Prilikom rezervacije potrebno je uplatiti depozit u iznosu od 30% ukupne cijene. Preostali iznos mora se uplatiti najkasnije 30 dana prije datuma dolaska putem bankovnog prijenosa.


3. Cijene smještaja

Cijena smještaja uključuje osnovne usluge specificirane u rezervaciji: dnevni najam, posteljinu, ručnike, potpuno opremljenu kuhinju s potrebnim posuđem i priborom te korištenje vode, električne energije i plina.

Dodatne usluge, poput klima uređaja, naknada za kućne ljubimce, dodatnih ležajeva i drugih specificiranih sadržaja, nisu uključene u osnovnu cijenu i naplaćuju se zasebno.

Sve cijene vrijede za boravke od četiri ili više dana. Za kraće boravke (1, 2 ili 3 dana) primjenjuje se dodatak od 30%.

Ako se cijene smještaja promijene nakon što je gost poslao upit, ali prije uplate depozita, Agencija je dužna obavijestiti gosta o promjeni. Nakon uplate depozita, dogovorena cijena ostaje fiksna.


4. Opis usluge

Smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležnih tijela. Standardi smještaja, hrane i drugih usluga mogu varirati i nisu univerzalno usporedivi.

Gosti će biti smješteni u čiste i uredne jedinice. Posteljina i ručnici osigurani su i mijenjaju se jednom tjedno.

Prijava: Od 15:00 ili 16:00 sati
Odjava: Do 10:00 sati
Ključeve smještajne jedinice gosti preuzimaju od vlasnika ili predstavnika Agencije.


5. Pravo Agencije na izmjene i otkazivanje

Agencija zadržava pravo izmjene ili otkazivanja rezervacije ako se prije ili tijekom boravka gosta pojave nepredviđene okolnosti. U tom slučaju, Agencija će u suradnji s vlasnikom ponuditi alternativni smještaj iste ili više kategorije, uz odobrenje gosta.

Prigovori vezani uz last-minute ponude neće se razmatrati.


6. Pravo gosta na izmjene i otkazivanje

Gost koji želi otkazati svoju rezervaciju mora o tome obavijestiti Agenciju putem e-pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Za otkazivanje se primjenjuju sljedeće naknade:

  • Više od 45 dana prije dolaska: Povrat cjelokupnog depozita.
  • 44–30 dana prije dolaska: Povrat 50% depozita.
  • Manje od 30 dana prije dolaska: Depozit se ne vraća.
  • Administrativna naknada: Za svaki otkaz naplaćuje se naknada od 10 eura.
  • Prijevremeni odlazak: Gosti koji ranije napuste smještaj dužni su platiti puni iznos rezervacije.

Ukoliko je gost izvršio rezervaciju kartičnim plaćanjem i rezervacija se otkaže u skladu s gore navedenim uvjetima za otkazivanje, uplaćeni iznos će biti vraćen u roku od 14 dana.

Ako gost ne stigne do 20:00 na dan prijave, a nije prethodno obavijestio Agenciju ili vlasnika, rezervacija će biti otkazana, a troškovi će se naplatiti prema gore navedenim uvjetima.


7. Obveze Agencije i vlasnika

Agencija je odgovorna za pravilno izvršenje dogovorenih usluga te za zaštitu prava i interesa gosta sukladno dobrim običajima u turizmu. Vlasnik je odgovoran za pružanje rezerviranih usluga i snosi odgovornost za eventualne propuste.

Agencija i vlasnik ne snose odgovornost za prekide usluga ili promjene uzrokovane višom silom.

Zaštita privatnosti:
Agencija poštuje privatnost svojih klijenata i ne dijeli osobne podatke s trećim stranama. E-mail adrese mogu se koristiti za posebne ponude i newslettere, ali gost se može odjaviti na vlastiti zahtjev.

Svi podaci o gostima tretiraju se povjerljivo i dostupni su samo zaposlenicima kojima su potrebni za izvršenje njihovih radnih obveza. Svi zaposlenici i poslovni partneri obvezni su poštovati politiku privatnosti Agencije.


8. Obveze gosta

Gost je dužan:

  • Posjedovati važeću putovnicu ili odgovarajuću putnu ispravu.
  • Poštivati carinske i imigracijske zakone Republike Hrvatske.
  • Pridržavati se kućnog reda te surađivati s vlasnikom i Agencijom u dobroj vjeri. Gosti koji prekrše kućni red ostat će bez usluge smještaja bez povrata novca i moraju platiti puni iznos za rezervirano razdoblje, bez obzira na skraćeni boravak.
  • Dostaviti Agenciji putne ili osobne dokumente za sebe i sve putnike prilikom dolaska radi turističke prijave te podmiriti eventualni preostali dug.
  • Obavijestiti Agenciju prilikom upita ako planiraju povesti kućnog ljubimca. Ako su kućni ljubimci dopušteni, gost mora navesti vrstu i veličinu ljubimca. Dopuštenje za kućne ljubimce ne znači da ljubimac smije slobodno boraviti na cijelom posjedu. Gost je odgovoran za nadzor ljubimca te ga ne smije ostaviti samog u smještajnoj jedinici.

Sve troškove nastale zbog nepoštivanja ovih obveza snosi gost.


9. Rješavanje pritužbi

Gost ima pravo tražiti odgovarajuću naknadu ako nisu pružene usluge koje je platio. Prigovor mora biti podnesen u pisanom obliku i uz priložene dokaze.

Postupak prigovora:

  • Po dolasku, ako gost nije zadovoljan uvjetima smještaja, mora odmah obavijestiti vlasnika i Agenciju. Gost je dužan surađivati s Agencijom i vlasnikom radi rješavanja problema.
  • Ako je prigovor opravdan, Agencija će poduzeti potrebne korake kako bi pružila odgovarajuće rješenje jednako plaćenoj usluzi.
  • Ako gost napusti smještaj bez da je pružio priliku Agenciji za rješavanje problema, gubi pravo na povrat novca ili naknadu štete.

Podnošenje prigovora:

Gost mora podnijeti pisani prigovor Agenciji najkasnije 8 dana nakon povratka s putovanja. Prigovor mora sadržavati dokumentaciju potpisanu od strane vlasnika i sve povezane troškove.

Agencija će odgovoriti i pokušati riješiti prigovor u roku od 14 dana od primitka.

Gost se obvezuje da neće uključivati treće strane, sudove ili medije dok Agencija ne riješi problem. Pravo na nematerijalnu štetu izuzeto je iz ovog postupka.

Razmatrat će se samo pravilno ispunjeni i pravovremeni prigovori.


10. Arbitraža

Gost i Agencija nastojat će riješiti eventualne sporove i nesuglasice sporazumno. Ako dogovor nije moguć, nadležan je sud u Krku.

Prijava za newsletter

Budite u toku s događanjima i popustima